خبرهای داغ انتخاباتی :تابش هم رقیب پیدا کرد !!!!


یزدفردا :اردکان با پنج نفر ثبت نام کننده برای کاندیداتوری انتخابات از حوزه های آرام قبل از انتخابات بود که همه تایید صلاحیت  شده و حواشی رد صلاحیت در این حوزه  اصلا وجود نداشت .


اما تایید صلاحیت تنها عامل آرام بودن بازار خبرهای قبل از انتخابات اردکان نبوده و عدم وجود رقیب جدی برای تابش در اردکان خود نیز یکی از عوامل از پیش برنده بودن تابش در افکار عمومی بود .

اما خبر های امروز شنیده شده در رابطه با این حوزه  قطعا باعث استارت بازار خبرهای داغ در این حوزه خواهد بود .

شنیده های انتخاباتی یزدفردا از تهران حاکی است که   محمدرضا دشتی اردکانی،رئیس کانون سردفتران کشور که از حوزه تهران ثبت نام نموده است و اردکانی الاصل می باشد قرار است با توجه به درخواست های اقشار مختلف مردم در اردکان  بر روی گزینه انتقال خود به حوزه اردکان تصمیم گیری نماید واحتمال حضور وی از حوزه ی اردکان شدت یافته که در صورت تحقق این خبر با توجه به انتخابات گذشه و نظر آگاهان به مسائل اردکان،دشتی اردکانی را باید اصلی ترین رقیب محمدرضا تابش برای راهیبابی به مجلس قلمداد نمود.

این در حالیست که شایعاتی وجود دارد  که کاندیداتوری تابش با انتقاد شدید اصلاح طلبان روبه رو شده است و حتی شنیده شده است که خاندان خاتمی بر خلاف گدشته بنای حمایت از وی در این انتخابات را ندارند.و بسیاری از اصلاح طلبان کشور نیز ثبت نام وی را شنای خلاف جهت آب تفسیر نموده اند و البته هوادارانش همچنان چند آتشه بر درستی تصمیم تابش تاکید داشته و از آن دفاع می کنند .

با قطعی شدن حضور دشتی اردکانی در حوزه اردکان قطعا انتخابات مجلس نهم در این حوزه  بیش از پیش رنگ و بوی رقابتی به خود خواهد گرفت

منتظر اخبار داغ از این حوزه باشید

ما نیز منتظر اخبار داغ شما خواهیم ماند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا